Milan Slatinský

Ne vlastní vinou, ocitl jsem se v důchodě. V životě jsem se naplno věnoval zahradní architektuře, ekonomice, finančnictví, šachům a hledání podstaty našeho myšlení a inteligence, vytvářející stupně lidskosti a chápání, zejména krásy a lidského cítění.

V současnosti se zabývám projektováním zahrad, úspěšnému zhodnocení financí v otevřených investičních podílových fondech a hráním šachů.

Politika dneška mě vyvádí z míry a jsem přípraven se přidat ke všem, kteří chtějí docílit návrat k čestnosti, národní hrdosti, přirozené morálce a zdravému rozumu, bez používání nejrůznějších modifikací klamání, které nás zatlačuje do společenského bahna a vytváří podmínky pro naše neštěstí.

Kontaktovat mě můžete na č.mobilu 605 783 045 a emailu delfin.fin@email.cz ;

www.projekt-zahrady.webnode.cz 

 
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 847x

Milan Slatinský

Má u nás naději návrat vlády lidu?

Neuvěřitelné je u nás posilování nesoudných, méně dokonalých a mravně pokřivených lidí, kterým představitelé moci umožňují seberealizaci, zatímco lidé s ambicemi být prospěšní společnosti, jsou potlačování a existenčně stresování.

17.9.2019 v 13:21 | Karma: 13,14 | Přečteno: 778x | Diskuse| Politika